9 Şubat 2013 Cumartesi

Tuvalet Kağıdı Kartonundan Dekoratif Çiçekler

Atılacaklar listesinde, ilk sıralarda yer alan bir malzeme tuvalet kağıdı kartonları. Fakat gelin, bir de şöyle düşünelim: Resimsiz (üzerine bir şeyler karalamaya müsait), silindir şeklinde, kolayca bükülerek şekil verilebilen bir kartondan daha iyi ne olabilir? :) Evet, tuvalet kağıdı kartonlarıyla tahmin ettiğinizden çok daha fazla güzel işler çıkarabilirsiniz. Aşağıdaki fotoğraf ise bunlardan yalnızca biri; kolay, çabuk ve zarif. Biraz özen göstererek yapılırsa ve hafif yukarı bir yere asılırsa, asıl malzemeyi kime anlamayacaktır bile. :)

P.S. Türkiye'de, eğitim sisteminde yabancı dile verilen özen, maalesef yeterli değil. Siz siz olun, mutlaka bir yabancı dil öğrenin. Elbette ilk sırada İngilizce yer alıyor; fakat asla yeterli görmeyin derim. Ben İngilizce'nin yanında, çok sevdiğim bir dil olan Yunanca'yı, hiçbir kursa gitmeden öğrendim, bir seviye tespit sınavına girdim ve uzman seviyesinde olduğumu gördüm. Kitaplar, -ilk başta anlamasanız da- şarkılar ve "sürekli" bir özen ile, her şey mümkün! Elbette her konu için geçerli değil; ama bu tarz konularda klişe de olsa, dünyanın en güzel gerçeklerinden biri: İsteyin yeter.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder